درب اتوماتیک تبریز

فروش و نصب درب اتوماتیک در تبریز

درب اتوماتیک تبریز تک آسان

درب اتوماتیک تبریز تک آسان با دریافت نمایندگی و عقد قرارداد با تولید کنندگان معتبر درب اتوماتیک نسبت به تامین و فروش کالای اصل با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا تلاش می کند و با کادر بسیار مجرب اقدام به نصب و راه اندازی انواع سیستم های نظارتی می نماید.

درب اتوماتیک تبریز

جک پارکینگی تبریز


درب اتوماتیک تبریز تک آسان: درب اتوماتیک پارکینگ یا جک پارکینگی یک سیستم الکترومکانیکی یا الکتروهیدرولیکی می باشد که بروی درب لولایی نصب شده و با استفاده از ریموت کنترل امکان باز و بسته شدن درب فراهم می شود. جک پارکینگی انواع مختلفی دارد و از جنس و متریال گوناگون ساخته می شوند که هرکدام کاربرد مخصوص خود را دارد و با توجه به وزن درب، طول هر لنگه درب و میزان تردد نوع مناسب انتخاب می گردد.

جک پارکینگی

درب اتوماتیک پارکینگ الکترومکانیک

برای درب های سبک، با تردد پایین و با عرض کم استفاده می شود (ساختمان های مسکونی با تعداد واحد پایین) و به وسیله ی نیروی مکانیکی و چرخ دنده کار می کند.

موتور کوچکی در داخل بازویی جک پارکینگی قرار دارد و قدرت خود را به گیربکس دستگاه منتقل می کند تا با افزودن توان ماردون جک پارکینگی را به حرکت در آورد و در آخر شفت بازویی با سرعت تنظیم شده به عقب و جلو حرکت کند.

درب اتوماتیک پارکینگ الکترومکانیک از لحاظ امنیت به مانند سیستم های هیدرولیکی بسیار ایمن طراحی شده و در برابر فشار بیرونی بسیار مقاوم است و می توان با یک قفل برقی ساده و کار آمد نفوذ پذیری آن را غیر ممکن و به صفر رساند.

درب اتوماتیک پارکینگ الکتروهیدرولیک

برای درب های سنگین، با تردد بالا و با عرض زیاد استفاده می شود (مجتمع های مسکونی، اماکن صنعتی و…) و به وسیله فشار روغن کار می کند.

جک پارکینگی هیدرولیکی از قدرت بسیار زیاد و توانایی کارکرد نامحدود و استهلاک بسیار پایین نسبت به جک الکترومکانیک برخوردار است .

جک های بازویی هیدرولیکی برای درب های پارکینگی سنگین و یا دربهای صنعتی کاربرد دارد . همچنین بر خلاف جک های مکانیکی تعداد تردد آن محدود نمی باشد. اگر بخواهیم به معایب این سیستم اشاره کنیم باید به گران بودن آن و احتیاج به سرویس و نگهداری فصلی اشاره کرد.

درب اتوماتیک تبریز تک آسان فروش و نصب درب اتوماتیک پارکینگ در تبریز

درب اتوماتیک تبریز

درب اتوماتیک ریلی تبریز


مکانیسم کار درب اتوماتیک ریلی به این صورت است که یک لنگه درب که معمولا عرض آن از دو و نیم متر بیشتر است به صورت کشویی به سمت راست یا چپ رفته و محیط ورودی را به کلی باز می کند. درب اتوماتیک ریلی برای مکانهایی استفاده می شود که به تمام فضای ورودی پارکینگ احتیاج باشد و یا اندازه درب به قدری بزرگ و سنگین باشد که استفاده از مدل های دیگر مانند درب پارکینگ لنگه ای یا زیر سقفی مقرون به صرفه نباشد.

درب کشویی

از درب باز کن ریلی می توان در پارکینگ های مسقف و باز استفاده نمود زیرا که باز و بسته شدن این دربها کم صدا است و برای ساکنین مجتمع آلودگی صوتی ایجاد نمی کند.
امروزه استفاده از درب کشویی و درب باز کن های ریلی به دلیل کم صدا بودن و زیبایی همچنین کم جا بودن آن در مجتمع های مسکونی و تجاری رو به افزایش است .

از محدودیت های درب های ریلی می توان به سرعت پایین آن هنگام باز و بسته شدن درب و الزام داشتن فضایی آزاد معادل اندازه خود درب در سمت چپ و راست آن می توان اشاره کرد.

درب اتوماتیک تبریز تک آسان عرضه کننده انواع سیستم های اتوماتیک در تبریز

درب اتوماتیک تبریز شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای


درب اتوماتیک شیشه ای درجه بالایی از آسایش و امنیت را تامین می کند که نه تنها شما را قادر می سازد محل عبور وسیع و باز و گشوده ای داشته باشید بلکه تضمین می نماید دربها همیشه به طور قابل اطمینانی بسته باشند. دربهایی که به طور اتوماتیک و به راحتی بدون نیاز به کوچکترین تماسی باز می شوند زندگی روزمره ما را آسان تر می سازند و همچنین بسته شدن درب اتوماتیک شیشه ای بطور اتوماتیک احساس رفاه و امنیت ایجاد می کنند.

درب شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی (اسلایدی) به واسطه شکوه و جذابیت خود برای ساختمان وجه تمایز قائل می شوند. درب های اتوماتیک اسلایدی از عهده تمامی نیازمندی های وابسته به معماری ساختمان بر می آید نه تنها در خصوص سایز و طراحی بلکه هم چنین در جاهایی که طرز کار و کارایی اهمیت دارد . سیستم اتوماتیک به فراخور مدل به همراه دامنه وسیعی از حق انتخاب (اختیارات سفارش) می باشد.

درب اتوماتیک تبریز تک آسان عرضه کننده انواع درب اتوماتیک در تبریز

کرکره برقی تبریز

کرکره برقی تبریز


باز و بسته شدن سریع کرکره برقی تبریز یک ورودی و محل عبور سیال و روانی را ایجاد می کند. فضای کمی را اشغال می کند و می تواند طوری نصب شود که رول جمع شده در بالای درب کرکره ای بسته به نیاز و خواست مشتری به سمت بیرون یا داخل ساختمان جمع شود. درب های اتوماتیک کرکره ای در برابر باد و باران و طوفان و برف مقاوم است و از دربها و پنجره های ساختمانی در برابر شرایط آب و هوایی محافظت می کند.

کرکره برقی تبریز

هزینه تعمیر و نگهداری کرکره برقی پایین است. بدنه درب کرکره برقی تبریز از هم بند شدن تیغه های باریک مسطح ساخته شده است که این تیغه های باریک عموماً از جنس گالوانیزه فوم دار یا آلومینیوم هستند که در دامنه وسیعی از رنگها موجود می باشند. اگر تصادفاً بدنه درب آسیب دید می توان هر کدام از تیغه های باریک سازنده بدنه درب کرکره برقی را به طور جداگانه تعویض کرد.

باز و بسته شدن درب به صورت عمودی باعث می شود که هم در مواردی که فضای بیرون درب از برف و یخ در زمستان پوشیده شده است و یا در مواردی مانند وقتی که حجم زیادی از وسایل در داخل ساختمان پشت درب قرار داده شده است و به طور کلی وجود موانع چه موانع بیرونی و چه موانع درونی نتواند عملکرد درب را مختل کند و نیز موجب می شود که درب فضای کمتری را برای انجام عمل بازو بسته شدن اشغال کند.

درب اتوماتیک تبریز تک آسان عرضه کننده انواع کرکره برقی تبریز را در اینستاگرام دنبال کنید.

راهبند تبریز

راهبند تبریز


از راهبند تبریز جهت کنترل رفت و آمد افراد یا ماشینها برای ورود و خروج به داخل محوطه خاصی استفاده می شود. به عنوان مثال در مکان های خصوصی با استفاده از راه بندها از ورود افراد متفرقه و ماشین های غیر مجاز برای ورود به داخل محوطه مورد نظر جلوگیری می شود. از جمله کاربردهای راهبند تبریز می توان به ورودی پارکینگها مانند پارکینگ مراکز خرید، انبار کالا، عوارضی، تقاطع با ریل راه آهن، مکان های تجاری و صنعتی و بازرگانی، آپارتمانها و مجتمع های مسکونی، بیمارستانها، کارخانه ها، مجتمع های اداری و اماکن اختصاصی … اشاره کرد.

راهبند تبریز

یک راه بند اهرمی در واقع به صورت یک تیرک افقی است که به یک پایه لولا شده است و حول مفصل می چرخد که جهت مسدود کردن راه عبور و کنترل گذرگاه عبور ماشینها به کار می رود. معمولاً عملکرد بوم بدین صورت است که نوک آزاد بوم (تیرک افقی) در راستای قوس (کمان) عمودی به سمت بالا حرکت می کند.

بومها اغلب دارای یک فنر تعادلی هستند که موجب آسان تر شدن حرکت بوم به سمت بالا می گردد و نیروی وارده روی موتور را کاهش می دهد که سبب افزایش طول عمر راه بند می شود.

درب اتوماتیک تبریز تک آسان عرضه کننده انواع درب اتوماتیک در تبریز