کرکره برقی تبریز

کرکره برقی تبریز

کرکره برقی تبریز تک آسان

کرکره برقی تبریز تک آسان یا کرکره اتوماتیک سازه های مدرنی هستند که در دنیای پیشرفته امروزی به خوبی جای خود را پیدا کرده اند. کرکره ها جایگزینی برای درب های ورودی هستند که می توان آنها را از راه دور باز یا بسته کرد.

باز و بسته شدن سریع این دربها یک ورودی و محل عبور سیال و روان را ایجاد می کند. فضای کمی را اشغال می کند و می تواند طوری نصب شود که رول جمع شده در بالای درب کرکره ای بسته به نیاز و خواست مشتری به سمت بیرون یا داخل ساختمان جمع شود. درب های اتوماتیک کرکره ای در برابر باد و باران و طوفان و برف مقاوم است و از درب و پنجره های ساختمانی در برابر شرایط آب و هوایی محافظت می کند.

به طور کلی می توان گفت عملکرد درب اتوماتیک کرکره برقی تبریز جهت محافظت از فضای درونی در برابر شرایط محیط بیرون است. این دربها همانند مرز بین محیط داخل ساختمان شما با محیط بیرون است.

از کرکره های برقی در ورودی مغازه و فروشگاه ها، خانه و حیات خلوت ها، گیشه و دکه ها، پارکینگ و گاراژ ها، کارخانه و کارگاه ها، تعمیرگاه و مخفیگاه و پناهگاه نیز استفاده می کنند. درب اتوماتیک تبریز تک آسان عرضه کننده انواع درب های کرکره ای در تبریز

تیغه کرکره برقی

تیغه گالوانیزه کرکره برقی تبریز

تیغه گالوانیزه کرکره برقی

تیغه آلومینیوم کرکره برقی تبریز

تیغه آلومینیوم کرکره برقی

تیغه کرکره برقی تبریز اصلی ترین قسمت یک کرکره می باشد که تمام سطح این نوع درب را تشکیل می دهد. تیغه کرکره اتوماتیک با استفاده از یک مکانیزم ساده به صورت کشویی بر روی هم مونتاژ می شوند و تشکیل یک رول را می دهند. رول به تیغه های مونتاژ شده که به دور هم پیچیده شده باشند گفته می شود.
تیغه ها دارای انواع متفاوتی هم از نظر جنس و هم از نظر اندازه و نوع سطح می باشند. تیغه ۸۰ از جنس گالوانیزه یا آلومینیوم بیشترین کاربرد را دارند.

موتور کرکره برقی تبریز

موتور توبلار

موتور توبلار کرکره برقی

موتور ساید کرکره برقی تبریز

موتور ساید کرکره برقی

موتور کرکره برقی تبریز وظیفه تامین نیروی محرکه لازم جهت به حرکت در آوردن درب را برعهده دارد.

موتور توبلار: در داخل محور قرار گرفته و از بیرون قابل رویت نیست. موتور تولار انتخاب مناسبی برای دربهایی با مساحت تا ۱۰ متر مربع است.

موتور ساید: در کنار محور نصب می شود و برای دربهایی با مساحت بیش از ۱۰ متر مربع گزینه ایده آلی است.

علت سر و صدای زیاد برخی کرکره های برقی چیست:

دلایل زیادی برای اینکه چرا کرکره‌های برقی حین کار می‌توانند سروصدای فراوانی ایجاد کنند وجود دارد:

  • آهن کشی درب کرکره ای بدرستی انجام نشود.
  • نصب کرکره برقی ناتراز و ناشاقول باشد.
  • ریل‌های کرکره بر روی مکانی نامناسب نصب شود.
  • اگر صفحه های پلیت در یک راستا نباشند، موجب صدای ناهنجار می شود.
  • بکار بردن تیغه های تولید شده از مواد بازیافتی یا بی کیفیت.
  • استاندارد نبودن قالب تیغه ها در فرآیند تولید.
  • پروسه رنگ آمیزی غیر استاندارد و استفاده از رنگ نامرغوب.
  • استفاده از تیغه های کرکره برقی که در وزن های مختلف ولی در یک رول استفاده شوند.
  • جمع شدن خاک و گرد و خاک در بین تیغه های نر و ماده

ریموت و مدار فرمان

ریموت کنترل کرکره برقی تبریز

ریموت کرکره برقی

مدار فرمان درب اتوماتیک

مدار فرمان دربهای کرکره ای

ریموت کنترل

ریموت و رسیور کرکره برقی تبریز یک فرستنده و گیرنده است که وقتی ریموت پالسی را روی فرکانسی خاص ارسال می کند، رسیور آن را شناسایی و این عمل را با فرمان قطع یا وصل کردن یک رله (کلید) پاسخ می دهد.
اصولا برای دربهای اتوماتیکی که به تعداد زیادی ریموت نیاز است به صرفه نیست که از ریموت فابریک استفاده شود. از جمله اصلی ترین عوامل استفاده از ریموت های غیر فابریک عبارتند از:
قیمت مناسب ریموت های غیر اصلی نسبت به اصلی / کارایی بیشتر و استفاده به عنوان کلید های چراغ پارکینگ و غیره / برد بالاتر و مقاومت بیشتر در مقابل ضربه.

مرکز کنترل درب برقی

مرکز کنترل کرکره برقی تبریز در واقع مغز متفکر و اجرا کننده دستورات صادر شده از سوی کاربر می باشد. گیرنده موجود در این مرکز فرامین ارسال شده از سمت ریموت کنترل را دریافت کرده و بلافاصله نسبت به آن واکنش نشان می دهد.
دستوراتی مانند بالا و پایین رفتن کرکره اتوماتیک و نیز فعال کردن فلاشر و کنترل کردن چشمی ها (در صورت نصب) در این مرکز انجام می پذیرد. انواع مختلفی از مراکز فرمان کرکره توسط شرکتهای گوناگون عرضه می شود که هرکدام دارای ویژگی های کمابیش یکسانی هستند. هرچند در این بین برخی از آنها از دوام و پایداری بیشتری برخوردارند.

مواردی که می‌توان برای رفع صدای کرکره برقی انجام داد:

  • از تراز و شاقول بودن محل نصب اطمینان حاصل کرده و در صورت ناترازی می بایست مشکل را حل کرد.
  • تبدیل قطر لوله از هشت به یازده تا حدودی صدای درب را رفع می کند، زیرا هر چه شفتی که تیغه‌ها در اطراف آن رل می‌شوند قطورتر باشد، درگیری تیغه‌ها کمتر خواهد شد.
  • شستن با احتیاط تیغه‌ها و همینطور شستن محل اتصال تیغه‌ها به یکدیگر با آب و مواد شوینده.
  • و در آخر جایگزینی تیغه های غیر استاندارد با تیغه های کرکره برقی تبریز که از مواد استاندارد با قالبهای سالم تولید شده و به شکل صحیح رنگ آمیزی شده.

محور و سر محور

محور کرکره برقی

محور کرکره برقی

سر محور کرکره اتوماتیک

سر محور کرکره

محور و سر محور بصورت افقی در بالای درب نصب شده و تیغه ها دور آن جمع می شوند.

نکات استفاده و نگهداری درب کرکره ای:

نگهداری کرکره برقی موجب می‌شود تا کار آرایی آن افزایش یابد. نکاتی که در نگهداری این دربها باید توجه کرد:

  • از کارکرد موتور بصورت مکرر و بیش از سه بار بدون وقفه خودداری کنید، چون این کار موجب فعال شدن مکانیزم حرارتی موتور و افزایش دمای موتور می‌شود.
  • در حالتی که باز و بسته شدن کرکره بصورت ناتمام چندین بار بصورت متوالی انجام شود موجب به هم خوردن زمان مدار رسیور می‌شود که در این حالت باید، سرویس و تنظیم مجدد ریموت و رسیور را انجام داد.
  • ریموت کنترل را نباید در زیر تابش آفتاب، ضربه، شرایط متنوع جوی و… قرارداد.
  • شستشوی کرکره برقی تبریز باید بگونه‌ای انجام شود که از ورود آب به داخل موتور و رسیور جلوگیری شود.
  • از هل دادن، آویزان شدن، وارد کردن فشار و ضربه، به کرکره خودداری کنید.
  • در مسیر حرکت رل کرکره و داخل ریل نباید مانعی وجود داشته باشد.
  • در صورت قطع برق از سیستم خلاص کن استفاده شود، دستگیره خلاص کن دور از دسترس افراد متفرقه قرار بگیرد.
  • ریل و لاستیک تیغه انتهایی کرکره اتوماتیک تمیز و عاری از هرگونه زباله و گرد و خاک باشد تا مانع بسته شدن کامل درب نشود.
  • کرکره برقی تبریز نیک آسان نیازی به روغن‌کاری و گریس ندارند.

ریل و صفحه پلیت

ریل کرکره برقی تبریز

ریل کرکره برقی

صفحه پلیت

صفحه پلیت کرکره

ریل و صفحه پلیت بصورت عمودی در دو طرف درب نصب می شوند و وظیفه هدایت تیغه ها در مسیر مستقیم عمودی را بر عهده دارند.

هزینه تعمیر و نگهداری راهبند تبریز و کرکره برقی تبریز پایین است. بدنه درب کرکره اتوماتیک در تبریز از هم بند شدن تیغه های باریک مسطح ساخته شده است که این تیغه های باریک عموماً از جنس گالوانیزه فوم دار یا آلومینیوم هستند که در دامنه وسیعی از رنگها موجود می باشند. اگر تصادفاً بدنه درب آسیب دید می توان هر کدام از تیغه های باریک سازنده بدنه درب کرکره ای را به طور جداگانه تعویض کرد. کرکره برقی تبریز را در اینستاگرام دنبال کنید

باز و بسته شدن درب به صورت عمودی باعث می شود که هم در مواردی که فضای بیرون درب از برف و یخ در زمستان پوشیده شده است و یا در مواردی مانند وقتی که حجم زیادی از وسایل در داخل ساختمان پشت درب قرار داده شده است و به طور کلی وجود موانع چه موانع بیرونی و چه موانع درونی نتواند عملکرد درب را مختل کند و نیز موجب می شود که درب فضای کمتری را برای انجام عمل بازو بسته شدن اشغال کند.

در حین قطع برق هم می تواند به صورت دستی عمل کند. دربهای کرکره ای از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار است. کلید ها می توانند با استفاده از ریموت کنترل وایرلس عمل کنند. درب اتوماتیک تبریز تک آسان عرضه کننده انواع کرکره برقی تبریز


درب اتوماتیک تبریز تک آسان فروش و نصب انواع درب اتوماتیک در تبریز